How To Get Rich and Happy With Forex?

Berapa Modal Untuk Memulakan Trading Forex?

Soalan: Tiada modal

Saya masih belajar di IPTS tetapi mempunyai minat yang mendalam dalam bidang ini. Soalnya saya tidak punya wang yang banyak untuk bermula.

Soalan saya, adakah saya perlu mempunyai modal yang banyak atau kaya untuk bermula?

Jawapan:

Syabas saya ucapkan kerana walaupun usia anda masih muda, anda telah ada kesedaran awal tentang forex. Saya percaya anda mempunyai potensi yang tinggi untuk berjaya dalam bidang ini.

Anda tidak perlu menjadi kaya untuk melabur, sebaliknya, ANDA PERLU MELABUR UNTUK MENJADI KAYA.

Tidak semestinya perlukan modal besar. Ada kawan saya berkongsi-kongsi modal dan membuka akaun "real" dan ada yang telahpun berjaya menjana beribu-ribu sehari walaupun pada mulanya hanya bermodalkan USDD300 yang dikongsi bersama rakan-rakan mereka.

No comments:

 
© Jutawan Internet Alaf Baru 2008 | Partnership | Links | RM10.00! | Otelo.com